I.v.m. de nieuwe website kunt U hier een nieuw account aanmaken.

Bestellen

Bestellen is voor iedereen mogelijk tot uiterlijk 16:00 uur een werkdag voor de dag levering.

Je kiest eenvoudig je producten en plaatst deze makkelijk in het winkelmandje. 

Bestelling compleet, dan klik je op ‘afronden bestelling’ en log je in op je account.

Nog geen account op onze site, registreer je dan hier en bouw je eigen bestelomgeving op onze site.

Let even goed op dat je jouw of je bedrijfsgegevens correct invult, het aanpassen van een factuur na verzenden kan nl. gepaard gaan met administratiekosten.

 

Na het afronden van je bestelling ontvang je vrijwel direct een bestelbevestiging op het mailadres welke je hebt opgegeven én vindt je deze terug in je bestelgeschiedenis.  

Zit deze niet in je mailbox, controleer dan eerst je Spambox of Ongewenste e-mail map even. Kun je de bevestiging daar ook niet terugvinden, neem dan even contact met ons op per mail op bestelling@koemancatering.nl.

 

Let op, 

Indien je kiest voor betalen van je bestelling met iDeal, dan is deze definitief en kan niet meer worden gewijzigd of geannuleerd. Toevoegen van producten gaat dan enkel d.m.v. het plaatsen van een nieuwe aanvullende bestelling.

 

Statusuitleg geplaatste bestellingen

In ‘mijn bestellingen’ vind je per bestelling in de 5e kolom een status overzicht van je bestelling.

Voort is de Actie die je kunt ondernemen, zichtbaar in de laatste kolom.

 

  • Bestellingen geplaatst en direct voldaan met i-Deal of Creditcard,

Is deze nog niet geleverd, dan staat onder Status de vermelding  ‘In afwachting’

Zodra de order is uitgeleverd, dan wijzigt de vermelding onder ‘Status’ naar ‘Voltooid’.

 

Onder Actie vindt je hier de mogelijkheden ‘Bekijken’ en ‘Bestelling herhalen’.

Deze bestellingen zijn altijd definitief en kunnen niet worden ‘gewijzigd’ of ‘geannuleerd’.

 

  • Bestellingen geplaatst op basis van factuur,

Is deze nog niet geleverd, dan staat onder Status de vermelding  ‘In afwachting’

Zodra de order is uitgeleverd, dan staat onder Status de vermelding ‘Voltooid’.

 

Onder Actie vindt je hier de mogelijkheden ‘Bekijken’, ‘Bestelling herhalen’, ‘Wijzigen’ of ‘Annuleren’.

Deze bestellingen kunnen hier worden bekeken en/ of herhaald en zijn met verwijzing naar onze voorwaarden (link naar) te wijzigen, of annuleerbaar.